Sunday, May 29

- Untunglah korang holiday. Aku ada? -

Hye korang. Winduww kowang sanad2 #eeuuw rempit. Tadi aku sekolah? yelah, aku kan budak Penilaian Menengah Rendah so kene lah pergi sekolah nak belajar. aku belajar ke? haraaapppaaan la. Iliya message suruh tunggu. daripada pukul 7.10 aku tunggu, pukul 8 baru sampai. hebat kan beliau? apa nak jadi pon taktau hahaah. Then terus masuk kelas then belajar. I love English so much ♥♥ 


Haaa, TADI SAYA NAMPAK SAYA PUNYA SHAFAMI AZLAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!! AND YOU KNOW WHAT, HE'S SO AWESOME. I LOVE YOU BIEEEEEEEEE !!!!! tadi time rehat dia cakap dia lalu Batang kali. Act, dia pergi kampung dia kat Perak so kene lalu Batang Kali. Theen then, Aku dah lupa semua orang. aku terus biarkan makanan then tarik Iliya cepat2 pegi depan sekolah. Izzian datang lepastu #muka bangga. Then then, Izzian tak habes2 salah kereta #buta kereta . Theeennnnn bila kereta dia lalu, aku terus cakap


 SHIMIE SHIMIEEEEEE !!!!


Aku pon lompat ala-ala budak comel yang dapat gula2. Sumpah lah aku bangga gila. But dia tak nampak aku, dia just perasan aku lompat tapi dia nampak aku. faham? Yang nampak just mama and adek dia. Abang dia pelik tengok ada perempuan melompat2 #kejam tu. Masuk je kelas aku membebel je cerita pasal aku nampak dia tadi dekat Iliya. Naseb baik Iliya pon layan jugak. Hope next monday dapat jumpe dia. Bie, awak dah janji kan kan. So kite wajib jumpa nanti kan. He wore my baju ok. And most important, you're so cute and patotlah banyak peminat. I hate you because I love you sayang ♥
Azmira Copyright Reserved ©.