Thursday, May 26

- Dia post pasal saya, saya post pasal dia -

Heee dengan bangga nye aku nak post something. Tengok title?kalau dah tengok, baguslah. Aku nak cerita pasal seorang budak ni. Met her from Facebook. Sayang Facebook lajulaju walaupun facebook kadang2 mcm bangkai. Takpe2, biar fb buat kita, jangan kita buat fb. #aip. She is a kind, cute and awesommmeeee. Seriously. Best kawan dengan budak sorang ni. Lapyou lah budak ♪♫. 


Tadaaaa. Her name is Anis Farhana Binti.. err sorry tak tanya lagi hehe. Comel kan? Sudah semesti lah kan. Yeaahh, dia muda setahun and she should call me as Kakak but she called me as Az. Heee. Dek oi, untunglah muda kan kan. Seriouslah best kawan dengan budak kecik ni. Btw, dia ada post untuk aku. Kau ada? takde pon. So, check out her Blog or Facebook. Add tau :) #Budak, alevchiuuu laju laju. Mmuah 
Azmira Copyright Reserved ©.