Thursday, May 26

- You're pretty little windstorm, Out on the boulevard -

What the what the what the hell is goin on here !! I hate examination. Like seriously bebeh. Tadi exam GEO , KKQ and KHB. First datang sekolah terus buat muka toya lepastu masuk kelas ambek buku duduk depan Izzian. Dia dah mula lah kan bercerita. Wa pon dengar jelah cerita dia. #ponboleh. Lepastu pegi assembly baca jelah buku then naek kelas dengan muka cuak sbb teros exam. #jujur aku tak baca buku geo form two :)


Gila bapak lah susah seoalannya. Mcm nak je aku maki orang yang buat soalan tu hahaha. Usha kiri usha kanan #psst khalida. hahaa. Terpaksa akur lah tak dapat jawab. just 60% je boleh jawab. 40% pegi mana? mana2 jelah kan kan. Btw, aku ada buat seni time aku tak dapat jawab KHB. hahaha. patotnya kene hantar kertas soalan tapi aku sbb sayangkan apa yg aku tulis, aku taknak hantar then :



Then lepas rehat KKQ. Derr, wa tak baca buku. tibai saja. hahah sorry ustaz :) Then dah jawab KKQ terus baca KHB. Haaa, KHB senang siket. Weee. Lepastu Cikgu Satina masuk then bagitau yang kelas kami takde sorang pon yang dapat A dalam Sejarah. Aku pon O o o o o oh my gosh #lagu usher


Gila lah cuak, aku mesti dapat C. perhaps but taknaklah kalau dapat C. hmmmph. Takpelah, dah lepas kan exam tu. Tak boleh patah balik, kalau patah balik, confirm A kan kan. Balek tadi aku buat keje gila dengan Khalida hahah. Tettt rahsia :) Esok exam Mathematic. Errr no comment. Bye ♥♥
Azmira Copyright Reserved ©.