Sunday, May 1

- Off to Terengganu -

Assalamualaikum. Derr, wa pergi Terengganu jumaat malam haritu. Perhhh best lah jugak. Lu try lah pergi. haha. Yesterday (Friday) , malam gather dekat rumah Mama Lina and waiting for the Bas Persiaran. Haha. Dahlah mengantuk, kat situ takde line pulak memang wa bengkek je sama lu. penuh satu bas pergi. Act, trip ni tempat mama kerja aku yang buat so haruslah aku menyelit sekali kan. \batak mmg macamni/ . Masuk je dalam bas layan Adnan Sempit. Jyeah, sampai je Terengganu pukul 4pagi. Then stopped dekat Masjid dekat Dungun. Teman mama solat jap. \saya cuti saya cuti/. haha. Then pergi cari tempat breakfast. Serious sakit hati sbb serve sendiri. Eishh dah lah kurang sedap \kutuk/ . Makan jelah apa yang ada. #Wee.

Then pergi Masjid Kristal. Dorang cakap kat situ tak boleh solat sbb masjid tu salah kiblat. Oh really? just melawat je yang boleh. But kitorang semua pergi toilet and mandi dekat situ. Agak kurang selesa lah kan but bedal jelah. \azmira, kau ni mengutuk je reti/ Then tukar baju and I'm done. Then jalan2 lah dekat Masjid Kristal tu bercadang nak masuk masjid tu but ada event orang kahwin. Hmmpph, di luar sahaja lah maknanyaa :(

Weehu, then nak petang siket pergi Pasar Payang \betol ke ni. kalau salah sorry orang Terengganu/. Perhhh shopping habes lah wa cakap sama lu. Okeh, di sana just beli shawl, souvenirs for friends, jam, makanan and err aku dah lupa dah. haha. Serious barang kat sana semua mahal2. Huh, sedih aku #sobsob. Lepastu lepak2 dekat bawah pokok sementara tunggu bas tu. Then pergi Noor Arfa Craft Centre. Walaweh, sumpah best. Pergi sana je nampak FactoryOutletCentre. Lu ingat KL je ke ada FOS, Terengganu ada FOC taw taw. #cantek. Masuk kedai then beli 2 baju. #semua size america. mencik itew.

Then pergi carik kedai makan tepi pantai. Serious aku batak tengok pantai haha. #my life kay. Order makanan then makan. Lepastu teros ajak mama pergi kat pantai tu. Bodek bodek then pergi. Snap picture then aku sorang2 je dekat pantai main2 air. Mcm bebudak jewwp.

Jyeahhh then go back to Selangor. Miss my Selangor doh. haha. Before that, pergi Pahang dulu makan makan. Yknow what, makan malam pukul 1pagi. Gila hape! haha. But aku tak makan pon, tidur sahaja meyh. Place yang menarik sekali is lalu dekat kilang minyak masak Petronas haha. Kan ada api keluar dekat corong mana tah, serious lawa. Kilang tu pon mcm disco je. banyak beno lampunyeww.. #sleepy. zzzZZ.

#muka bangun tidur. tidur tak cukup :(. Pukul 3pagi baru sampai di Selangor and pergi rumah Mama Lina and ambek kereta and balek. Sampai je rumah, teros tukar baju and ambek balik barang yang shopping tadi haha. #Fun and Happy. Aku rasa mcm nak pergi lagi but not the same place. Puhlease laaaa. Kat Terengganu takde tempat yang best2 la. #btw sorry, i'm not uploading some picture. too lazy la.
Azmira Copyright Reserved ©.