Wednesday, May 25

- Hye awak. Saya kat sini. -

#sorry la memang tak boleh kawal nafsu nak online hahah. so hello and assalamualaikum korang. Btw, aku online pon sebab Suhaih bagitau yang blogger dah takboleh pakai yahoo punya email. ohmak, memang struggle aku mengadap lappy ni then tukar email hahaha and yes berjaya :D. Korang dah exam kan kan ? Untunglah dah habes exam. Sekolah aku yang mashor tu Jumaat baru habes. sangat lah fade up #hentuk kepala dekat dinding. 


Jumaat lepas exam Arabian. Boleh tahan lah jugak. Then ustazah bagitau aku markah arab aku 78%. Whatthe..lagi siket je nak dapat A kau tau tak. hmmm puas aku bodek ustazah tapi markah celah tu jugak. Isnin exam BM 1, BM 2 , SC 1 so boleh tahan lah jugak. Maaflah, aku merapu bila jawab karangan. Science pulak guna senjata senapang getah #tembaktembak. Selasa exam SC 2 , BI 1, BI 2 and again aku merapu time exam BI 2 hahaa. Tadi exam SEJ and PAI and boleh lah. ingat2 lupa je hahaha. Agama pon boleh lah jugak #mukatoya.


Esok GEO , KHB. Errr benci KHB. Btw, wish me the best okay. Haaa lupa, pada engkau wahai kawan ku yang hot lagi comel and semuanya kau lah kan kan, aku minta maaf. kalau kau terasa dengan aku, kau punya pasal lah okay. taknak jaga hati2 sesiapa dah. aku nak jaga hati aku sendiri. jangan nak gelarkan aku "arrogant" or "lupa kawan". Balek lah weh :) Seriously, sekarang ni dalam hidup aku, aku hanya percaya dekat Empat orang je. So korang berempat, jangan hilangkan kepercayaan aku dekat korang okay. Loveyou #bighug
Azmira Copyright Reserved ©.